sobota, 30 marca 2013

Jajko, baranek,kurczaczek

Hejka 
Właśnie skończyłam malować jajka. A o 14 idę na poświęcenie koszyczka a w koszyczku:
Jajka - symbol nowego życia
Baranek z chorągiewką - jest to symbol Jezusa Chrystusa który zmartwychwstał 
  

Sól, pieprz, chrzan - chronią przed zepsuciem i zatrzymują dobro w człowieku 


Chleb - upamiętnia nakarmienie głodnych przez Jezusa na pustkowiu poprzez rozmnożenie chleba

Zielone gałązki - np. bukszpanu symbolizują zwycięstwo  Jezusa nad śmiercią
Ciasta -najlepiej drożdzowe ktróre symbolizują wzrastanie wiary i miłosci chrzescijanskiej


A Ja życzę wszystkim wszystkiego Najlepszego, dużo zdrowia i miłości. I wszystkiego czego tylko chcecie !!!!!!
Teraz muszę już lecieć 
Narazie i miłych świąt Wielkanocnych !!!




Related Articles

4 komentarze:

  1. kochamy-chomiczkii.bloog.pl > Wesołych Świąt. ! :* i zapraszam na nn ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wzielonejtrawie.bloog.pl

    ja tb również życzę wesołych świat i smacznego jajka :) po za tym o tych wszystkich symbolach nie miałam zielonego pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Dziękuję za chęć przeprowadzenia wywiadu :) może ja ci podam swój email okej? Bo ty w tamtym nie dałaś końcówki a ja nie mam pojęcia czy onet ma tylko jedną :)
    ola.zborowska96@gmail.com :) dam jeszcze gg gdyby były jakieś komplikacje: 46633072 :)
    Zapraszam również do mnie na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Fajnie,że piszesz o tym bo mało ludzi już o takich rzeczach pamięta:/ A to jest potrzebne:) Kocham Iany i you will never know! Teledysk tez świetny!

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.