poniedziałek, 18 marca 2013

Gry MMO CZ. 1

Witajcie ! !
Wczoraj cały wszechświat obraził się na mnie i odwrócił plecami ! ! !
Mama dała mi karę na komputer na szczęście dopiero dziś wybłagałam ją o chociaż godzinkę dziennie oczywiście wszystko poświęcę blogowi, bo go KOCHAM ! ! !
Wczoraj również to co mnie tak zezłościło i przerabiam toi codziennie w każde święta. Moja chrzestna jest również naszą (moją i Marty) ciocią( siostrą mamy) i daje Nam super prezenty. A Marty chrzestną jest najlepsza koleżanka mamy(nikt z rodziny ) i daje Marcie naprawdę ogromne prezenty a mi Co ??
GŁUPIĄ CZEKOLADĘ i gdzie tu sprawiedliwość ??? Tak było i tym razem Marta dostała książkę i prawdziwą i doskonale wyposażoną paletę malarską(blok tech. i rys. oraz kolor. 8 kolorów farb i 3 pędzle różna długość i gumkę itp.) Ale nie o tym będę wam gadać bo tracę czas a muszę uwinąć się w godzinkę !!!
Więc...
GRY MMO -  Massively multiplayer online jest to rodzaj gier tz. RPG (role-playing game) w których duża ilość graczy może grać ze sobą w wirtualnym świecie. Gry tego typu są naprawdę popularne na CAŁYM ŚWIECIE ! ! !
Jest mnóstwo gier typu właśnie MMO lub MMORPG 
Tu podam troszkę takich gier z bardzo ale to bardzo króciutkim opisikiem ponieważ o każdej będzie osobna notka ! ! ! 

Moviestarplanet.pl - bardzo popularna strona ! ! ! Głównie tworzysz sobie (dosyć realistyczną) postać.
Masz do,.Zarabiasz forsę. Masz przyjaciół  i chłopaka/dziewczynę ! Chatujesz z innymi w np. kawiarni czy skate-parku. Możesz być Vip. Możesz mieć zwierzaka. Są sklepy. Możesz nagrywać filmy i tworzyć artbooki i looki ! !!(polska wersja)

smeet.pl - również tworzysz postać (już mniej realistyczną) Tam masz bardzo dużo pokoi ( np. sypialni farma ogród kosmiczne pomieszceni, stadnina koni ogólnie koło 40 pokoi ) Zarabiasz forse i masz naprawdę bardzo duże miasto nawet piekarnie i kotłownie. Masz zadania i przyjaciół.(polska wersja)

stardoll.com - Również tworzysz postać(dość realistyczną ) Są sklepy dosyć dobrze zaopatrzone i jest oczywiście Chat. Są kluby i przyjaciele. Zarabiasz monety. Itp Itd

Niestety skończyła mi  godzina i mama zaraz zabiera mi komputer więc następną część napisze jutro !!!
DO ZOBACZENIA
A I JESZCZE 2 FAKTY
  • GRAM NA KEYBOARDZIE
  • ZAWSZE JAK JESTEM W CROPPIE KUPUJE BLUZKĘ
TO DO JUTRA !!!! piszcie komcie






Related Articles

4 komentarze:

  1. heh.. fajnie, że codziennie dodajesz notki ;)
    ciekawe fakty ;)) dziękuję za koma i odwiedziny ;))a u mnie odwrotnie, sprawiedliwosć wychodzi na jaw ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. No współczuję kary na kompa :/ ja by nie wytrzymała jakbym miała tylko 1h na komputer :/ no ale lepsze to niż nic :)
    co do tych gier to mogę chyba nawet tak powiedzieć że gram w stardoll bo moja kuzynka poprosiła mnie żebym codziennie wchodziła tam i zarabiała jej pieniądze.. no wiem to chore ale ona nie ma czasu na to bo matury teraz ma i musi się uczyć a jak mówi nie chce zaniedbywać konta. Moim zdaniem to nudna gra i ciężko to nazwać grą.. Grą jest Assasin Creed a nie to coś.. Grą jest Devils May Cry ale nie bd już się więcej czepiać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. heh.. u mnie nn ;-) zapraszam ;DD
    czekam na tw nn ;) jak coś informuj ;))
    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te mmo :) wpadnij tez na moj blog o simsach:) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.