czwartek, 14 marca 2013

Jak to było z moją Ksywką

Siemka ! ! !
Jak widać blog został przeniesiony tu ! ! !
Na tamtym naprawdę ciężko mi się pracowało. Nie widziałam liczniku odwiedzin ani nic ! ! !
Jeszcze tu trochę popracuje na np. szablonami, nagłówkami itd. itp.
Tematyka się nie zmienia pisze o tym samym co pisałam tam. A za miesiąc już na pewno będzie dopracowanie ładnie itd. Musze to rozpracować. Na początek przedstawię Wam (także nowego ) bloga mojej najlepszej przyjaciółki Julki nazywam ją Ciuńcia, Ciuńka lub Mycha.( ciuńcia właśnie z tego seriau o którym się zaraz dowiecie (wszystko się wyjaśni) ja za to jestem dla niej Dziuńka co niema nic wspólnego z wiecie czym...
Więc jej blog nazywa się http://julie-szalona.blogspot.com/  To na ten blog bardzo gorąco Was Zapraszam !
Na tamtym bloogu przed notką Ważne pisałam Wam trochę o mandze i anime (gatunkach) i dałam Wam tam propozycje o stworzeniu drugiego bloga związanym właśnie z tym tematem(i tak go zrobie tylko jak poprosicie będzie szybciej) ! ! ! Jesteście tym zainteresowani ?? Piszcie Plis
Opowiem Wam teraz  z kąt się wzięła Moja Nazwa ( pseudo Dziuńka ) bo Julki chyba już wiecie z serialu.
A z moją było tak pewnego dnia wymyśliłyśmy z Julcią , że musimy sobie wymyślić sobie ksywki. Julka powiedziała że zawsze chciała być Mychą Spoko zgodziłam się teraz dla mnie. Krzyknęła że ja (julita) będę Gala !!
Szczerze nie podobało mi się to  więc po czasie udało nam  wymyślić  że będę Niuńka. I było niuńka.
Po już długim czasie ( cały czas Niuńka) Mycha się przejęzyczyła i powiedziała Dziuńka i tak została do teraz jestem Dziuńka. A ona jak zmieniła ksywe szczerze to tydzień temu oglądałyśmy właśnie serial Nana (on jest anime jak coś ) i tam dziewczyna miała koleżankę Juńcie (Junka Juńcia ) ale one po japońsku wymawiają Ciuńcia i pomyślałam że ja będę Ciuńcia ale one to sobie zatrzymała ! ! !
Da radę jeszcze tu zmieścić Nanę  ???
Chyba tak ale wy się naczytacie współczuję Wam !!!
Może Nane dodam jutro ! ! !  :)
A w następnej notce  :
-  Serial Nana
- Postacie z tego serialu
- Moje dziwactwo ( tylko jedno)
Narazka

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.