środa, 5 czerwca 2013

Star Trek W ciemności

Siemanko !!!!!!!!!!!
Wróciłam do starego wyglądu do tego tak jakoś się przyzwyczaiłam
Jak już wiecie z notki Dzień Dziecka byłam w kinie na premierze filmu Star Trek W ciemności
Byłam 1 dzień po premierze o 11: 20  i wiecie co siedzenia wszystkie były puste może jakieś 10 osób !! ( w Multikinie)
Naprawdę film jest mocny i ogólnie fajnie się dzieje !!!
Ja go tak polecam !!!
Jak zawsze jak robię film musi być tabela informacji

Gatunek : Akcja Akcja i jeszcze raz Akcja !!!
Czas: 2 godz. 9 minut - 129 minut 
Produkcja: USA ( z napisami wyłącznie )
Premiera : 31 maj 2013r.
Reżyseria : J.J Abrams 
Scenariusz : Alex Kurtzman, Damond Lindelof , Roberto Orci 
Opis filmu z strony Multikino : Załoga U.S.S. Enterprise wraca z niebezpiecznej misji na Ziemię. Ale okazuje się, że to właśnie na naszej planecie kapitan Kirk (Chris Pine) i jego ekipa będzie musiała stawić czoła wrogowi najpotężniejszemu z potężnych. Tajemniczemu Johnowi Harrisonowi (Benedict Cumberbatch) udało się zniszczyć niemal całą Gwiezdną Flotę, a nasz świat pogrąża się w chaosie.

Kirk ma z Harrisonem własne rachunki do wyrównania. Dlatego robi wszystko, by dopaść człowieka, który sam jeden jest jak broń masowego rażenia. Wraz ze swoim kapitanem członkowie załogi Enterprise stają się uczestnikami gry na śmierć i życie. Ich przyjaźń będzie wystawiona na próbę i Kirk będzie musiał poświęcić wiele, by ocalić to, co dla niego najważniejsze.
Obsada 

















































Film jest bombowy i polecam lecz teraz już ide bo bigosik stygnie 
JAM JAM
Narka

Related Articles

7 komentarzy:

  1. super blog :)
    A film może obejrze na zalukaj.tv
    POZDRAWIAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka :) ja zmieniłam adres blooga na wzielonejtrawie.blogspot.com :) mam nadzieję ze będziesz wpadac ;) czekam na nn :)

    zacheciałaś mnie do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę tego filmu :D nie obejrzę go za nic w świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy ja szłąm na "Baczyńskiego" czy "Nędzników" to nawet 10 osób nie było. Tata się wściekał, ze następnym razem będę chciała jechać na retrospektywę kina irańskiego...

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie nn;) proszę by podczas dodawania koma zostawic adres blooga ;) pozdrawiam ;) przepraszam, ze tak późno komentuje ostatnio urwanie głowy -,-

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hejka a u mnie nn ;)
    bardzo ważne info i potrzeba mi pomocy ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka a u mnie nn ;)
    zapraszam, teraz bez problemu można dodawać komy ;)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.