czwartek, 16 stycznia 2014

Bądź po prostu sobą !

I znowu nie dotrzymałam słowa i nie napisałam notki ale to normalne ;) 
Tak się zastanawiam czy Wy też tak macie, że jak słuchacie smutnych piosenek i mimo że przed chwilą byłaś very happy to jesteś smutna siadasz gdzieś ( w moich przypadku jest to moja szafka  zbudowana praktycznie po to ) i zaczynasz myśleć o wszystkim, o tym co było, o tym co będzie i o tym co jest teraz, przywołują się złe i dobre chwile dużo dla Cb, znaczące !! 
Lubię tak czasem posiedzieć i zwierzyć się sama sobie. 
A teraz do tematu :

Wkurzają mnie ludzie którzy udają kogoś innego, którzy przy kolegach błaznują, robią głupie rzeczy, nie są Sobą i tak naprawdę po co to ???? 
Mamy w szkole takiego chłopaka, mojego i Juli przyjaciela i przy kolegach( chłopakach) jest on po prostu nie do zniesienia popisuje się, zachowuję jak debil, tak typowo jak na chłopaka ale jak jest sam z nami ( Ja i Jula ) to no nie ten chłopak jest miły, kochany i tak fajnie się z nim gada, że naprawdę ... 
Głupotą i pajacowaniem  nie zaimponujesz tylko odstraszysz !!!

Pamiętaj również człowiek nie ma żadnych wad bo wada to tak naprawdę zaleta :

Wredna - Umie się postawić i nie daję sobą pomiatać a dla tych, których lubi jest tak naprawdę bardzo miła 

Chamska - nie ma ludzi chamskich są ludzie szczerzy najczęstsza rozmowa 
- Hej Ania jak Ci się podoba moja nowa fryzura tylko szczerze
- Szczerze ? Nie za bardzo :( 
- Wiesz co ale ty jesteś chamska 
Albo 
- Moja siostra cię denerwuję prawda ?
- Niestety taaak 
- Nie bądź chamska to w końcu moja siostra 

Dziwni, świrnięci - To to według mnie już wogle  jest zaleta
Nie wiem jakie jeszcze przykłady podać ale wiem żę wady nie istnieją 

Dlatego bądź sobą prawdziwi przyjaciele polubią Cię takim jakim jesteś !!!








No to bądźcie Sobą a ja się z Wami żegnam 

Related Articles

11 komentarzy:

  1. a ty znów z tymi wykrzyknikami ;P
    hm.. ja jestem raczej ta wredna.. jak kogoś nie lubię to tego nie udaję, ale to chamstwo.. to już jest coś dziecinnego i wgl. załosne..
    też czasem tak siadam i myślę, ale z rapem ;P
    czemu tak si zachowują?
    chcą zaimponować, popisać się, nie odstawać, a dla mnie wyjątkowy to taki co się wyróżnia, besty prawdziwe i wgl. ja tam jestem sobą.. mam zlewkę na tych co mnie nie akceptują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy temat poruszyłaś :)
    Chłopaki tak mają - przy kolegach szpanują, a na osobności siedzą cicho xd
    Mam podobnie jak ty - lubię posłuchać czasami smutnych piosenek i pomyśleć nad życiem...
    Obrazki z tekstami bardzo życiowe ;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie sobą to najlepsze co możemy zrobić nie co udawać kogoś. :P
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze staram się być sobą i nie zmieniać dla kogoś, bo to bez sensu,
    ♥♥blog-klik♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, lepiej być sobą,niżeli czyjąś kopią. ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam , proszę kliknij w baner sheinside na moim blogu ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje zza komentarz u mnie. Będę zaglądała bo masz baardzo ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taaak ja też tak mam. Mogłabym się smiać przez cały dzień a wystarczy tylko jedna piosenka przy której wracają wspomnienia.. no dosyć przykre związane z pewną osobą..
    Chłopcy tak mają tym się nie przejmuj. Jak bd mieli koło 17 lat to to się zmieni, nie będą już małpować siebie na wzajem. U mnie jak chodziłam to było to samo. Z chłopakami dało się pogadać ale tylko jak nie było innych chłopców. Teraz to w klasie siadamy w kilka osób i potrafimy rozmawiać ze sobą jak najlepsi przyjaciele :)
    Ehh ludzie potrafią mówić wiele rzeczy.. ile razy to spotkałam się ze słowami, że jestem chamska i niewychowana. bo zwróciłam komuś uwagę na ulicy czy przystanku, że palenie w miejscu publicznym jest zabronione a tak się składa, że mi to przeszkadza.. Oczywiście ta sama gadka.. gówniara.. jaka niewychowana.. nic ci do tego co ja robię.. No cóż..
    Zgadzam się z tym, że każdy powinien być sobą, ale na swój sposób powinno też się asymilować z ludźmi, żeby nie utrudniać sobie życia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na smak-uczucia.onet, gdzie pojawił się nowy rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. co do tego smutku też tak mam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.