sobota, 11 stycznia 2014

Wyszłam za mąż zaraz wracam

Witajcie !!!
Na początek DZIĘKUJE, że jesteście, że odwiedzacie,że komentujecie to wiele dla mnie znaczy, bo wiem że nie robię tego na marne :). Zawsze jak ktoś ze szkoły dowie się że mam bloga to robi tak:
- Hahahaha a ile ma wejść 100, 200 hahahah ?
- 50000
- Wtf to musisz dać mi linka 
Ich mina jest bezcenna. Nienawidzę takich ludzi !!!!
Dlatego bardzo Wam Dziękuje, że czytacie te moje głupoty <3 Kocham Was 

Ustaliłam sobie, że nowe notki będą wychodziły co 3 dni ;) 
Miałam na dziś ustalony całkiem inny temat, taki bardziej od Siebie ale obejrzałam świetny film i postanowiłam go Wam pokazać a w następnej notce opisać to co miałam dziś opisać :)
A więc tak film nazywa się Wyszłam za maż zaraz wracam

Jak zwykle tabela informacji :
Czas : 1 godz. 44 min.
Gatunek : Przygodowy, komedia romantyczna 
Produkcja: Francja 
Premiera : 11 styczeń 2013 rok (haha równy roczek) 
Zwiastun : O tu ------> http://www.youtube.com/watch?v=IeV_bLV11kI
Opis: Kiedy chłopak Isabelle oświadcza się dziewczyna panikuję, ponieważ po jej rodzinie krąży klątwa, że pierwsze małżeństwo zawsze kończy się rozwodem. Isabelle chce jednak przechytrzyć los i poślubić pierwszego napotkanego mężczyznę by potem wziąć szybki rozwód tego samego dnia.Czas goni, więc kobieta wybiera przypadkowego kandydata – mrukliwego pasażera siedzącego obok niej w samolocie. Ale  Jean-Yves ( czyt. Żąpol) autor przewodników turystycznych, wybiera się właśnie w podróż do Kenii. Zdesperowana Isabelle kupuje bilet do Nairboi, żeby uwieść pisarza i skłonić go do szybkiego ślubu. Kiedy Jean-Yves załatwia za granicą formalności ślubne zaczynają się kłopoty. Kobieta bardzo polubiła mężczyznę i nie chce w prost mu powiedzieć,że chce wziąć rozwód postanawia skłonić go aby on ją o to poprosił. I staje się najpskudniejszą kobietą na świecie. Czy uda jej się? Jak potoczy się dalej jej historia ?
Oglądajcie !!!!@!!


Się rozpisałam ale ten film ze wszystkich filmów które Wam opisywałam jest zdecydowanie najlepszy więc POLECAM 
Tu macie film online -------------> http://www.cda.pl/video/87082cd/Wyszlam-za-maz-zaraz-wracam-online-2012-Lektor-PL-HD

Kilka zdjęć 
 Ślub

Taniec dla "żony"
„Wyszłam za mąż, zaraz wracam”, reż. Pascal Chaumeil - kadr z filmu (źródło: materiały prasowe)
Udawanie trupów przed lwem 


Mam nadzieję że choć trochę Was zachęciłam :)

A teraz dla NightHunter powiększone moje zdjęcie O to chodziło ??

Plus ja i moje żelkii



No to ja się z Wami żegnam Teletubisie mówią Papa 



Related Articles

5 komentarzy:

  1. słyszałam gdzieś już o tym filmie :)
    fajne fotki :)
    u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie, dawaj żelki ;)
    ładne masz wejscia, fajnie że ustaliłaś plan pisania notek ;)
    film.. znam, ale nie oglądałam ;) może jak będzie mi się nudzić to obejrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    Film wygląda na bardzo ciekawy, muszę go obejrzeć :D
    Nie masz za co dziękować, odwiedzamy twojego bloga z przyjemnością ^^
    Pozdrawiam i czekam na nn :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie głupoty :) Fajnie się czyta twój blog, bo można się zrelaksować :) teraz mimo złego humoru uśmiecham się :)
    Film ma fajną fabułę i kurcze.. chciałabym go obejrzeć a nigdy nie ciągnęło mnie do komedii romantycznych :p
    Aaaa! Dziękuję za zdj! jest świetne :p Bardzo przypominasz mi moją koleżankę kiedy była młodsza :) tylko ona miała krótsze włosy :p
    Pozdrawiam i czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.