sobota, 17 sierpnia 2013

Miało być ale nie ma

Hejka !
Na początku chciała bym Was bardzo przeprosić że nie pisałam ale sami wiecie Wakacje trwają i się nie ma czasu na pisanie 
Po drugie chciała bym Was bardzo przeprosić ale nie doda zdjęć ponieważ moje siostra zgubiła kartę pamięci . Miały być ale nie ma przykro mi bardzo !
Ale obiecuję jak tylko znajdzie się to Wam pokarze 
No i poza tym jadę jutro do Szczecina na zakupy szkolne takie jak plecak , zeszyty itp.
I ostatni punkt tydzień temu byłam w Empiku i kupiłam drugi tom zaczepistej książki którą polecam gorąco i na pewno o niej napisze tylko już nie dzisiaj nazywa się Felix Net i Nika.
Kupiłam również płytę Ewy Farny  Ewakuacja. Mam już jej 3 płyty 
A przez allegro kupiłam płytę piosenek z serialu Violetta 
Prawie bym  zapomniała Bardzo Bardzo Bardzo Dziękuję za 3500 odwiedzin oby tak dalej !!!
Kocham Was i narazie 


Related Articles

9 komentarzy:

  1. Hej :) Rozumiem Cię bardzo dobrze :) Sama jestem u wujostwa i nie mam czasu na komentowanie czy pisanie nowych notek :)Akurat dzisiaj postanowiłam, że trzeba się za to wziąć i nadrobić zaległości a uzbierało się tego :)
    Szkoda, że nie bd zdjęć, ale rozumiem :) Zgubiona karta pamięci to nic fajnego, co prawda nigdy nie zgubiłam, ale nie chciałabym, bo wiadomo, ktoś ogląda twoje zdjęcia i wgl to nie jest miłe.
    Szczerze to nie lubię Ewy Farnej czy tam Farny nie mam pojęcia jak jej nazwisko się odmienia :D
    Serialu Violleta nigdy nie oglądałam i nie wiem nawet o czym jest :) To jest chyba hiszpański serial emitowany przez disney chanel i to jeszcze chyba :D
    Pozdrawiam i życzę jeszcze udanego odpoczynku przed końcem wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opanuj się trochę z tymi wykrzyknikami.. chyba nie czytasz do końca tego co piszesz na moim bloogu..i chyba nwet notki , otóż ta dziewczyna nie jest moją przyjaciółką.. i nawet słowem nie wspomniałam iż nią jest, ale spoko.. rekomendacje były dla tych osób które wygrały konkurs.. gdybyś wysłała pracę.. może bys wygrała, po za tym jakbyś poprosiła to być może zrb.. bym dla cb ta rekomendację.. a nie mi rozkazywała..

    dobra co do tw notki, ja tam nie słucham ewy farnej, ani nie oglądam serialu violetta;p
    szkoda, ze karta pamięci się zgubiła.. mam nadzieję, że się jak najszybciej znajdzie;) o książce coś chyba słyszałam, bo tytuł wydaje mi się znajomy, miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nn ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ogladam serialu Violetta ;)

    u mnie nn ;)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nn :)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nn ;p
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nn! xD zapraszam ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nn;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    napisz w koncu jakąs nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.