poniedziałek, 29 kwietnia 2013

No to gadamy !!!!

Witajcie!!!
Osoby które dopiero przygnał tu wiatr (lub sieć internetowa) niech pamiętają, że mój blog nie jest dziwny on jest z edycji limitowanej!!!
A to do wszystkich: prosze komętujcie co Wam się nie podoba a co się podoba.
I tu kończymy wstępik i zaczynamy noteczkę.
Gadanie, plotkowanie,mówienie, obgadywanie,rozmawianie,wyżalanie się,odpowiadanie.....
Dlaczego lubi to każda dziewczyna !
No bo która nie lubi gadania.
Ja gadam strasznie strasznie dużo co chyba widać.
Dlaczego każda ładna dziewczyna jest pusta.
U mnie w szkole nie ma ani jednej ładnej i fajnej takiej z którą można pogadać.
A W tej części postu opowiem Wam o moich niedzielnych zakupach w Szczecinie.
Ciuchy :
- żółte rurki h&m
- fioletowa tunika
Sport:
- Rolki na dole zdjęcie
Hobby:
- Książkę poradnik młodego jeźdźca ( konie)
- Angry birds seasons (gra)
- W siodle
I to chyba na dziś koniec jutro może napiszę o wyżej podanej grze. Narka myślę że podobała wam się ta notka z humorkiem. Dziękuję wam ślicznie za aż 800 odwiedzin i cudowne komcie ! ! !
Zapraszam na blog Julki www.kkoniara.blogspot.com

Related Articles

8 komentarzy:

  1. Widzę, że zakupy się udały :) Jeśli mam być szczera to nigdy w życiu jeszcze nie kupiłam żadnej gry :D żadnej :D A że tak jeszcze dodam to ile dałaś za Angry Birds? Bo wydaje mi się, że to pieniądze wyrzucone w przysłowiowe błoto. Taką grę można ściągnąć w kilka godzin z torrentów :) Co innego gdy jest się fanem i np uwielbia się serię Assasin's Creed. Ludzie kupują wszystkie części byle tylko stały :D Jakby nie było AB nie jest jakąś zbytnio wymagającą grą. To miła rozrywka ale i tak nie ma to jak grać w nią na telefonie :)
    Dobra bo wyszło na to, ze trochę się chyba czepiać zaczęłam ale to przez mój zły humor.
    przepraszam jeśli napisałam coś co mogło cię urazić czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za AB dałam 12 zł ponieważ moja siostra też dała 12 zł 24 zł. A na telefon nie mogę pobrać ponieważ mam zawieszone aplikację.Niby można na kompa pobrać ale to i tak nie będzie pełna wersja.
      POzdrawiam

      Usuń
    2. Hahaha :D teraz wyszło, że jestem jakimś złodziejem bo tylko kradnę z neta :D :D
      To nie dużo jak na grę ale wiadomo, że gdyby była droższa to nikt by jej nie kupił :)

      Usuń
  2. u mnie nn :P
    wzielonejtrawie.bloog.pl

    heh.. wiesz co fajne masz te ciuchy ;dd
    heh a tymi hejterami się nie przejmuj notka fajna xd

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nn ;)
    zapraszam ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka a u mnie nn ;))
    zapraszam ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Emm emm... podoba mi się szablon.. i muzyka w tle ♥
    A nie podoba... jak narazie NIC ;)
    Jeeej. Widzę że zakupy były udane! ;d
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.