czwartek, 18 kwietnia 2013

Moje miasto

Witam!! Wiem że dość długo nie pisałam ale to ze względòw technicznych. Siedze teraz u Ciuńci i oglądamy Jessy jedząc lody oraz popckorn. Komp mi padł a rczej net a to pisze telefonem. Czas kiedy nie pisałam  minął mi dobrze opròcz mojej choroby.
Moje miasto Wolin
jak wiecie jest małe liczy tylko ponad 5000 mieszkańców. Z większych sklepów mamy tu Netto i Biedronkę.
Jest tu stadion do biegania 400 m.
oraz Orlik piłka nożna oraz bardzo mały stadion do kosza.
Jest tu cmentarz, wzgórze wisielców, 2  pizzernie itd
Podsumowując : Da się żyć !!!!
Może jutro zamieszcze kilka zdjęć!!!!
No i chyba tyle
Ps. Na internecie funkcjonuję normalnie przez telefon.
Narazie

Related Articles

1 komentarz:

  1. hejka u mnie już nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    po za tym ja tez mieszkam w małym miasteczku i da się tutaj żyć ;)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.