piątek, 26 kwietnia 2013

Wycieczka

Wracamy ze szkolnej wycieczki do  oczyszczali odpadów.
Fuu ale tam smierdziało!!!"
Właśnie jesteśmy w autokarze siedze z Ciuńcią. Nagrywamy filmiki i zdjęcia. Niestety nie mogę wam ich pokazać ponieważ koledzy nie wyrazili  na to zgody (głupkowate pacany z pacanowa)
Ale jeszcze popróbuję ich namówić.
O 13 : 30 mam próbę przedstawienia na 3 maja ( nie chcę się chwalić ale gram główną role)
To narazie ale na koniec zdjęcie mnie i Ciuńci. Oraz chłopaka który dał się namówić. Oto Miłosz !!

Related Articles

1 komentarz:

  1. Nie ma to jak szkolne wycieczki :D Ostatnio w środę byłam w Warszawie i dosłownie została nam godzina żeby wjechać do miasta a ja spodnie sb oblałam colą :D jestem inteligentna :D

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.