niedziela, 24 listopada 2013

Mój biegun

 Hejka Ludziska !!!
Najpierw zajmiemy się sprawami organizacyjnymi :
A więc na początek ma dla was takie małe pytanko 
Skoro ten blog jest dla wszystkich i każdy może znaleźć coś dla Siebie to co wy chcielibyście tu przeczytać ??
Kategorie są dowolne mogę pisać tu dosłownie o wszystkim ,  oprócz rzeczy nie przyzwoitych itd. itp. 
Na 14:00 muszę iść na korepetycje z Matematyki :( :( Nauka i to w niedziele:(
dlatego muszę się streszczać !
W czwartek byłam z klasą w kinie na filmie Mój Biegun o którym dzisiaj Wam napiszę. 
Moja perspektywa :
Film nawet fajny, dla niektórych może być troszkę wzruszający ale po wyjściu z sali nie byłam za bardzo nasycona, ponieważ nie było nic powiedziane o tym całym Biegunie i nie było pokazane jak Jaś Mela(Maciek Musiał ) wspinał się. W filmie było dużo krzyku i scen które zmuszały do płaczu. Mimo tego film warty jest obejrzenia. 
Bardzo muszę pochwalić Maćka który odegrał tą rolę genialnie !!
I robimy tabelke informacji

Tabela Informacji 
Gatunek : biograficzny , dramat 
Czas trwania : 87 minut 
Produkcja : Polska 
Data premiery : 25.10.2013r.
Bohaterowie : Jaś Mela ( Maciek Musiał). Bogdan Mela ( Bartłomiej Topa), Ula Mela ( Magdalena Walach )
Zdjątka :

Obejrzyjcie bo Warto 
Przy okazji w kinie wraz z moją przyjaciółką zrobiłyśmy  eksperyment w którym sprawdziłyśmy ile trwają reklamy 
Wynik : Trwają one aż 31 minut :o 
No to Narazie 

Related Articles

8 komentarzy:

  1. Film wygląda na bardzo ciekawy, chyba się na niego skuszę :)
    Co do tematów - może napiszesz coś na temat pozytywnego myślenia? Lubię ten temat xD
    Korki w niedzielę? O.o Też tak kiedyś miałam, masakra...i to jeszcze z matmy xd Powodzenia Ci życzę ;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tym filmie :) wygląda na to , że ciekawy :)
    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :D
    Wpadłam na twojego bloga przed chwilą i strasznie mi się spodobał :D
    zapraszam też do siebie ;)
    http://mybooksmylife.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. hm.. kochana ja bym chciała przeczytać coś na temat co myślisz o współczesnych nastolatkach z twojego punktu widzenia :)
    a film wiem, że ciekawy bo już mi sam wpadł w oko i kol. mi mówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tym filmem, czy aby go nie obejrzeć. ;) Szkoda, że nie nakręcili wspinaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nn :)
    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka to ja Olinder18 z blooga, wzielonejtrawie.blogspot.com ;)
    przeniosłam się tutaj ;) -> anonym-marzycielka.blogspot.com
    przepraszam, że nie komentowałam wszystko nadrobię ;)
    zapraszam ;) bądź ze mną dalej ;)
    i sorka,że z tego mejla w ogóle mam innego.. ale tu mam adresy wszystkich moich blogów, które czytam także wejdź na ten nowy ;)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.