czwartek, 27 czerwca 2013

Skok po marzenia

Witajcie po długim długim czasie z góry Was za to przepraszam ale wiecie jak to koniec roku poprawianie, przekupywanie nauczycielek, wycieczki...
W końcu !!! W sobotę jadę na obozik jeździecki tak !!!! Ale znowu nie będę pisała przez 2 tygodnie
:(
Już jutro zakończenie roku i WAKACJE !!!
Jaką będziecie mieć średnią i zachowanie ???
Ja jak na mnie w tym roku będę miała słabą średnią 4,4 a zachowanie jak zawsze wzorowe,
Heh gdyby nauczyciele wiedzieli co robie po lekcjach wystawili by naganne :D :D :D
Poza tym oglądałam film Skok po marzenia !!!
No to tabelka informacji :
gatunek: familijny
produkcja: USA
czas: 1godz. 34 min
premiera : 2007 rok
reżyseria: Michael Damian
Opis : Film opowiada o ubogiej dziewczynie bardzo nielubianej w klasie.Ma na imnię Moondance  Jej ojciec nie żyje, matka jest malarką.Pewnego dnia znajduję konia którego nazywa Checkers. Niestety odnajduje się właścieciel konia. Idzie z właścicielem na układ że ona będzie zajmowała się końmi a on w zamian będzie ją uczył jeździć. Później dziewczyna startuje w zawodach.
Film jest bardzo piękny .
Obsady chyba nie ma po co zamieszczać a tu macie zdjęcia
 Spotkanie
 Na zawodach



Dobra ja kończę Narazie

Related Articles

10 komentarzy:

  1. Jeśli średnia 4.4 jest niska to nie chcę wiedzieć jaka twoim zdaniem jest wysoka. No chyba, że chodzisz do podstawówki. bo tak na prawdę nie wiem ile masz lat :D U mnie w szkole jest tragicznie jak z polskiego nauczycielka najlepszą ocenę jaką chciała wystawić to 3 no to jest makabrycznie. No ale ona sama powiedziała, że u niej 3 to jak u innych nauczycieli 5 więc jest całkiem okej. Ona żeby postawić ocenę z wypracowania wyższą niż 3 chce żebyśmy oddawali po pięć kartek.. To jest nie do zrobienia jak ma się tylko dwie godziny lekcyjne na napisanie wypracowania. Ale co ja przynudzam o szkole? Już jutro zaczynają się wakacje. '
    Mnie nie kręcą filmy o koniach więc go nie obejrzę :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widze ciekawy film dałaś ;) chętnie obejrzę ;) dawno cie tu nie było ;) widzę ładna masz srednia, to wcale nie niska srednia ;)
    hejka a u mnie nn ;) i życzę udanych wakacji ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... uwielbiam konie, więc może skuszę się na film :)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam Alice :D

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nn ;) zapraszam do czytania ;)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U MNIE NN, zapraszam :)

    e-watson.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Zapraszam na mojego nowego bloga this-is-where-we.blogspot.com :) Mam nadzieję, że prolog, który dodałam ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nn zapraszam do czytania;) jest konkurs, fajnie by było jak bys wzięła/wziął udział ;)
    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nn :)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nn :)

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nn:))

    wzielonejtrawie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.