niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień Dziecka

Cześć moje kosmoludki !!!
Bardzo ale to bardzo że tak długo nie dałam żadnego znaku życia !!!
Po prostu nie miałam takiej jakiejś chęci, weny na pisanie.
Ale powróciłam no cóż z notki o simsach nici może kiedyś to zrealizuje.
Za to dziś chciałabym opowiedzieć Wam o moim dniu dziecka
Więc tak o 9 pojechaliśmy do Szczecina do kina ja i tata na Star Trek!!! Bardzo bardzo bardzo polecam ten film a zwłaszcza jak ktoś lubi akcję !!! Może w następnym poscie dodam opis chcecie ???
Za to Marta i mama poszły na bajkę pod tytułem Tedi i zaginione miasto ( czy coś takiego)
Następnie udaliśmy się do empiku i kupiłam tam
- Książkę 1 tom Felix Net i Nika oraz gang niewidzialnych ludzi. Jest naprawdę bombowa najlepiej od 10 lat. Opis tej ksiązki też zapewne dodam.
Kupiłam w Empiku również moją wymarzoną gre SimCity5 . Ma ktoś może ???
Z gry również jestem bardzo zadowolona i polecam !!!
Jeszcze oczywiście House. Kupiłam klapki i bluzkę , którą wam kiedyś zaprezentuję !!!
Tradycyjnie Macdonald oraz wielki deser lodowy.
MI ten dzień bardzo dobrze minął a Wam ??
Chwalcie się w komentarzu !!!!
Siemaneczko ludziki !!!
:) :) :)
:D:D:D:D

Related Articles

1 komentarz:

  1. mi ten dzionek minął jak kazdy inny ;) możesz dodać ten opis ;))
    czekam na nn ;) fajnie, że miło spedzasz czas ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.