sobota, 23 listopada 2013

Achh

Hejka kochani !
Długo mnie nie było i nie będę Was okłamywać , że nie miałam czasu albo że komputer mi padł.
Nie wchodziłam na bloga bo mi się nie chciało i  za to bardzo przepraszam
Achh jestem na mega diecie i na ćwiczeniach z Ewą Chodakowską z nią ćwiczyć to masakra ćwiczenia są tak intensywne ale za to jaki rezultat !
Kiedyś myślałam, że z moim ciałem nie da się już nic zrobić i tylko przeglądałam zdjęcia chudych dziewczyn na Facebooku. Wpadłam na kilka stron i filmików na YouTube które mnie bardzo zmotywowały do działania. Jednym z najbardziej motywujących filmów był ten KONIECZNIE OBEJRZCIE http://www.youtube.com/watch?v=3ajWijDGIXQ
 Motywujące prawda

Related Articles

2 komentarze:

  1. Leniuch! xd
    Ale wybaczam ci tą nieobecność, każdego czasami może dopaść lenistwo :)
    To fajnie, że zostałaś zmotywowana do działania. Życzę ci żebyś jak najdłużej wytrwała przy swoim postanowieniu ^^
    Filmik świetny! Daje 'kopa'! ;)
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń
  2. no długoooo cię nie było.. :)
    mam nadzieję, ze na tyle już nie znikniesz ;)
    cwiczysz? moim zdaniem w tak młodym wieku nie powinno się ;)
    jestes leniem ;)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.