wtorek, 2 kwietnia 2013

Rancho pod lasem

Cześć jak tam minęły święta???
U mnie spoko dostałam naprawdę dużo słodyczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!
i bluzkę z Croppa z ciasteczkowym potworem !!!
Jakie najbardziej lubicie Wielkanocne jedzonko???
Ja żurek i jaka w  majonezie
Jutro już z powrotem do szkoły :(
DLACZEGO ????
Na szczęście za dwa miesiące już WAKACJE
A w wakacje jadę z Ciuńcią n obóz konny  na 14 dni  tu jest link na jaki jedziemy
http://www.wczasymorze.net.pl/zaklinacze%202009.html
Jest to obóz w Rekowie Rancho pod lasem jedziemy na turnus III czyli 29.07- 10.08.
Będzie naprawdę fajnie !!!!
Hmmmm i co tu jeszcze dodać ciekawego nie wiem może już przejdźmy do faktów
1.Tik-Taki jem w sekundę całą paczkę HEHEHEE
2.Mój zapał trwa 2-3 dni
No to chyba wszystko
Narazie

Related Articles

5 komentarzy:

  1. Buz wygląda na bardzo przyjemny :)
    Ja też nie chcę iść jutro do szkoły :D
    Wiem chyba o jakiej bluzce mówisz z ciasteczkowym potworem :D Jest śliczna ale zmieniam troszkę swój styl na bardziej poważny :D
    Ze świątecznych potraw to lubię.. hymm chyba tylko żurek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. heh.. wiesz co ja nie wiem co lubię kazdy ma to sw coś ;) święta minęły bardzoo nudno xd
    ciekawa bluzka ;))
    u mnie nn ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, pisałam z Tobą przez bloga kochamy-chomiczkii.bloog.pl ale teraz mam na bloggerze ^^ Zapraszam do mnie, na mojego bloga o graffiti. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, ze bedzie fajnie. Jeszcze 2 msc a my juz mamy wszystkie plany !
    Ciasteczkowy potor rzadzi... Give me cookie !
    moj blog - kkoniara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie nn ;)

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.