czwartek, 9 stycznia 2014

Oto ja !

Hejka ;) 
Znowu pewnie jesteście źli bo zniknęłam ...
Ale jakbym nie znikała to bym nie była Sobą 

Jak Wam się podoba taki wygląd jeżeli nie za bardzo to zmienimy coś. Wpadłam na taki pomysł aby co miesiąc zmieniać tło stronki.
Znalazłam tyle ładnych teł i dopiero po dwóch godzinach wybrałam to tło. 
Dodatkowo jak może zauważyliście dodałam nową stronę specjalnie dla Was i proszę zapoznajcie się z nią i powysyłajcie pytania badź to co macie do przekazania. :) 

Ale się cieszę w ferrie przyjeżdża do mnie moja najlepsza przyjaciółka, aż na 3 dni tak bardzo za nią tęsknię ( nie możemy się spotykać,bo Justyna mieszka w Szczecinie, mieście oddalonym o 1 godzinkę od mojego ;( )
Trochę o Justynce :                                                Poznałam Justynę na obozie konnym. I kiedy pokuciłam się z moją przyjaciółką Julką ( byłą Ciuńcią,(pewnie coś o tym wiecie ) ) Justyna mnie przygarnęła ( tak dla wiadomości z Julą dalej się koleguje tylko nie tak bardzo jak kiedyś :( ). Na obozie prawie cały czas spędzałyśmy razem, wygupiałyśmy się i śmiałyśmy jak nigdy. Kiedy obóz się skończył gdy któraś z nas była w mieście tej drugiej jechałyśmy do Sb. Pisałyśmy na facebooku, gadałyśmy na Skypie itd. A w wakacje znowu jedziemy na obóz !!!
I chociaż mieszkamy tak daleko od siebie to taką przyjaciółkę jak ona mieć to naprawdę wspaniały i prawdziwy skarb <3 <3 
Dla tego właśnie nie mogę się doczekać ferri 
Mam nadzięję, że przyczytaliście chociaż pół i , że Was nie zanudziłam ale to dla mnie ważne :* 
Dziękuję Crazy Mustang z bloga http://crazy-mustang.blogspot.com/  za nominację tu są odpowiedzi :
1. O której wstajesz rano ?
W tygodniu 6:00, w weekend 9:30
2.Jakie są 3 ulubione zespoły muzyczne ?
Ogólnie raczej nie słucham zespołów ale muszę to Enej i nic więcej 
3. Kto jest twoim autorytetem ?
Hmmm... Ewa Farna i rodzice xD 
4. Uważasz że wszystko jest możliwe ?
Nie xD np.Nigdy nie będę miała 5 z matematyki :P
5. Co sądzisz o horoskopach ? 
Ja tam nie wierzę w horoskopy 
6. Czy boisz się egzorcyzmów ?
Raczej nie xD
7.Kierujesz się sercem czy rozumem ?
Sercem 
8.Rzecz bez której nie możesz żyć ?
Przyjaciele, muzyka, mój piesek, telefon i wiele innych rzeczy 
9. Czy uważasz że wszyscy starzy ludzie to zrzędy ?
Oczywiście że nie 
10. Najstraszniejszy według Cb horror to ?
Był taki jeden ale nie mogę przypomnieć sobie nazwy ;/ 
11. Warto pomagać innym bezinteresownie ?
Tak :) 

A tu łapcie zdjęcia. Niech sypią się hejty :p 


                                    
                                          
"Zdradzisz mi, powiesz jak Mogę zdradzić ja ?
Chyba nikt nikt nie zna mnie, Ja dokońca gram. 
Oto ja - cała ja 
Nie dam zabrać Cię , czytaj to z moich ust, Ja nie poddam się "

" Właśnie dziś, oto ja ! Jestem pewna, że już najwyższy czas, by marzeniom dać spełnić się! " 

" Dzięki, że jestem tu, na drodze ze snu "

Oto ja i nikt nie zmieni mnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam Justynę i Julę ! Dziewczyny kocham Was <3 

No to bay bay 



Related Articles

7 komentarzy:

  1. godzina drogi to nie jest tak daleko :p
    cieszy mnie, że zobaczysz się z przyjaciółką :)
    Zmiana tła co miesiąc to dobry pomysł :)
    Dwa ostatnie zdj są jak dla mnie najlepsze :p
    I proszę o duży rozmiar pierwszego zdj z tych czterech ostatnich w następnej notce :) Ślicznie na nim wyszłaś :p
    Pozdrawiam i czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no fajnie, że wróciłaś :) świetny wygląd bloga :)
    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam wielu takich znajomych, lepiej jest mieć przyjaciół z którymi się rzadko widujesz.. nie pytaj czemu, wiem z to z własnego dośw., ;) mi się nowy wygląd podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna z ciebie dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że piszesz xD
    I Dzięki za odpowiedzi na pytania ^^
    Zdjęcia i nowy wygląd bloga super ;)
    Fajnie jest mieć taką przyjaciółkę :D
    Pozdrawiam, a także czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :D. Będę wpadać częściej :)
    ♥blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie mieć taką przyjaciółkę <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.