wtorek, 18 lutego 2014

Wracam :)

Siemka jestem gotowa zabijcie mnie za tą nieobecność !
Jak tam macie ferie, zaczęły się Wam cz skończyły ?
Pytanie: Gdzie byliście/jedziecie na ferie ?
Mi się właśnie zaczęły a ich początek jest naprawdę  bardzo dobry <3
W niedziele rano przyjechała do mnie moja przyjaciółka Justyna i została aż do poniedziałku do 20 i ach te nasze przygody i oglądanie Incepcji, bieganie na krótki rękaw po polu i uciekanie prze chłopakami Awwwww <3
A dziś śpi u mnie Gabi i Jula.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
W piątek jadę Sobie i mnie nie będzie ale mam nadzieję że będzie Wi-Fi to Wam coś napiszę
:( Trzeba Wstać o 6:00 i  jedziemy 4 godzinki do Berlina do Tropical Island na jeden dzień. Następnego dnia znowu wyruszamy tym razem 11 godzin do Krynicy Górskiej na tydzień.
Pytanie : Jeździcie na nartach lub snowboardzie ?
Ja na nartach już 4 lata ale mam zamiar uczyć się na Snowboardzie

Tekst tej piosenki mnie rozwala --------> http://www.youtube.com/watch?v=z6jG8LxoeVI
Zdjątka z nocowanek :)

Zawartość Bonusowa !!!
Ostrzegam Normalnych ludzi nie oglądajcie tych zdjęć !!


Ja się z Wami żegnam i zdaję sobie sprawę że po tych zdjęciach połowa mnie znienawidzi i przestanie 
czytać tego bloga




Related Articles

4 komentarze:

  1. przepraszam za nieobecność ;) nie było mnie ;)
    widzę plany masz i udanych, ja juz po feriach i tydzień zbijam nowe ocenki ;)
    hehe niezłe zdj. ;) i nie zabije cie, raczej ty mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłuuuuuuugo cię nie było, ale dobrze, ze już wróciłaś :) Dobrze, że ferie zapowiadają się dobrze :) ja nigdzie nie byłam. Odpoczywałam w domu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Julitko ! Pisze Ola, ta co mieszka niedaleko ciebie ;dd :) zgadnij kto ! :)
    mój blog:
    http://nastolatki--dietauroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.