środa, 5 marca 2014

Idź go powąchać !

Cześć Buźki :*
Co tam u Was ? U mnie znakomicie :)
Tak po pierwsze mega uzależniłam się od oglądania serialu Przygody Sary Jane
Normalnie obejrzyjcie film naprawdę fantastyczny :)
Kolejne uzależnienie to Simsy hahahah <3
Od pewnego czasu chodzimy z |Julą i Gabi na zapasy bo nasza koleżanka tam ćwiczy ale tak naprawdę chodzimy pogapić się na chłopaków <3 <3 <3
Są zwały i to jakie !
Ostatnio siedziałyśmy na ławce i do sali wszedł pewien pan, który bardzo wyperfumowany i usiadł ławkę dalej. Nasza rozmowa wyglądała tak :
Jula : Co tak pachnie ?
Ja |: Nie wiem ale pachnie szarlotką
Wszystkie : Hahah szarlotką ?
Jula : To chyba tamten pan
Gabi : Tak to chyba on
Jula : Julita idź go powąchaj
Ja: To będzie trochę dziwnie wyglądało
Potem zaczęłyśmy na sobie pokazywać jak by to wyglądało, każda miała inną wersję. Cała sala gimnastyczna dziwnie się na Nas patrzyła ;p
Zwały są naprawdę the best <3
Kocham je są najlepsze !!

Macie tu moją brzydką mordkę :)
To tyle na dziś Narazicho :*


Related Articles

4 komentarze:

  1. dawno Cię nie było ;)
    tak wgl. niezła akcja z tym gościem i szarlotka ;)
    wcale nie jestes brzydka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego serialu, ale jak bd mieć chwilkę czasu to chętnie obejrzę jakiś odcinek :) jak ja dawno w simsy nie grałam :D
    Noo z tą szarlotką to jestem zaskoczona :D Może pan lubi szarlotkę i dlatego nią pachnie :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... wróciłaś :)
    Serialu nie kojarzę, ale skoro Cię wciągnął to pewnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taak <3 szarlotka wygrała ;)
    a Sara Jane jest naprawdę bardzo fajna :) ja prawdopodobnie będę miała simsy już za chwilę <#

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.