sobota, 29 marca 2014

Artifex Mundi

Cześć miśie :*
Znowu mnie nie było :(
No nie 1 kwietnia test szóstkoklasisty to już we wtorek :(
Ostatni mega zainteresowałam się grami firmy Artifex Mundi. Gry są po prostu świetne !!
Są to gry podobne do przygodówek połączone z Ukrytymi Obiektami
Nie są to raczej ukryte obiekty bo są to zagadki.
Naprawdę nie wiem jak wam je opisać bo są bardzo różnorodne :D
Grafika jest boska i to co mnie bardzo zdziwiło jest malowana ^_^
Fabuły są bardzo ciekawe <3
Jak macie UTorrenta z łatwością ściągniecie pełną wersję gry
A TERAZ COŚ CO MNIE STRASZNIE POZYTYWNIE ZASKOCZYŁO
Artifex Mundi to Polska firma !!!
Ich strona jast angielska, gry są również po angielsku ( chyba że kupisz polską wersję )
Zapłata za grę w dolarach.
Nic o tym nie wiedziałam. Dopiero jak przeszłam jedną grę zauważyłam że w napisach końcowych same polskie imiona <3
Bravo dla nich ! Naprawdę wielki szacun




Jak kończę Narazicho 

Related Articles

2 komentarze:

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.