wtorek, 26 marca 2013

Projekty

Cześć długo nie pisałam dokładnie 4 - 5 dni, ale wiecie kara !!! Za co znowu ??? Za wywiadówkę !!!
Ale jestem wiem wiem dziś miałam pisać o moviestarplanet ale przez to plany się trochę pozmieniały.
Po pierwsze dziękuję Wam za tak liczne odwiedzanie mojego bloga szczególnie www.dream-for-the-dead.blogspot.com oraz www.wzielonejtrawie.bloog.pl !!!! DZIĘKI WAM !!!
Właśnie robię dwa projekty + jeden dodatkowy.
1. projekt : Z polaka :  w grupach ja jestem z Julką oczywiście i Andżeliką.  Mamy zrobić SŁOWNIK POJĘĆ TEATRALNYCH  czyli coś tam o teatrze itd. (na kompie i wydrukować)
2.projekt: : z zajęć  dodatkowych  regionalnych. Przewodnik po moim małym miasteczku zabytki itd.
Nie jest to dużo pracy ponieważ moje miasteczko jest jak wiecie malutkie miasto.(na kompie)
I 3 dodatkowy projekt na 6 jest z religii a jest to gazetka o nowym papieżu Franciszku I. (na kompie i wydrukować)
Tylko dla tego mama oddała mi laptopa bo muszę to wszystko zrobić !!!
Dużo osób nie lubi takich projektów ale ja tam to lubię ! ! !
A wy lubicie ???- piszcie!!
I fakty o mnie :
1. Chyba wstawiam za dużo wykrzykników !!!
2.Kocham wstawiać minki !! :) ;)
To PAPAPAPAPA

Related Articles

1 komentarz:

  1. Informacje o tb mnie rozwaliły :D Poprawiło mi to troszkę humor :)
    Ja jestem osobą miłą z natury więc nie musisz mi dziękować za odwiedzanie blog :)
    Ja lubię projekty ale kiedy mogę pisać po polsku albo przynajmniej po angielsku a teraz ciągle mam projekty z niemieckiego którego szczerze nienawidzę!!!
    No to tyle :P
    Pozdrawiam i czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.