środa, 27 marca 2013

Bransoletki z muliny

Siemka kochani !!!
Niedawno zainteresowałam się robieniem różnych rzeczy z muliny a zwłaszcza bransoletek !!!
Mulin mam aż 60 sztuk i 12 zamówień osób z klasy 
U mnie zaczęły się już ferie świąteczne zresztą chyba jak u wszystkich więc mam trochę czasu na robienie mulinowych bransolet (nie są na sprzedasz i nie robię na zamówienie (wyjątkiem jest moja klasa) ) 
Acha i jeszcze jedna sprawa !!!!
JA NIE JESTEM SPAMERKĄ CZY JAK TAM SIĘ PISZE TO ZNACZY : NIE CZYTAM NOTY A DODAJE KOMENTARZ I NIGDY TAK NIE ROBIŁAM I NIE ZROBIĘ BO TO ŚWIŃSTWO I ZWYKŁA PODŁOŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZAWSZE CZYTAM NOTKI 
Tak to chyba było wszystko 
Ja zabieram się do roboty !!!
A i jak już zauważyliście zmieniłam muzyczkę na Imany You Will Never Know
I dwa fakty o mnie 
1. Jak już wiecie ja nie jestem spamerką :)
2. Interesuję się mnóstwem rzeczy 
To Narazka Buziaki dla wszystkich 
:) 

Related Articles

5 komentarzy:

  1. Dlaczego twój komputer nie może mieć zainstalowanego np skype? Za stary czy coś? windows 98 czy co? :D
    Fajnie, że uważasz, że jestem miłą osobą :) to baaardzo mi schlebia :D
    Bransoletki z muliny hitem były u mnie dwa lata temu :) Wszyscy to nosili aż w końcu nam się to znudziło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po prostu ma strasznie słaby dyski i jak coś instaluje to od razu pada przykro mi

      Usuń
  2. kochamy-chomiczkii.bloog.pl > Jeżeli chomiczek ma dobre warunki, dobrze się nim opiekujesz, to dobrze. Jakiej jest rasy? Co do notatki, to ja nie umiem, i nigdy chyba się nie nauczę robić tych bransoletek. :/ xDe Ja u koleżanki eż "zamawiałam" ale już tego nie noszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moja przyjaciółka robi bransoletki z muliny i ja nie długo też zaczynam

    super_sisi
    just-me-just-everything.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś branzoletkę z muliny była bardzo wygodna.. :))


    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.