piątek, 15 marca 2013

Serial Nana

Cześć na początek jak zawsze sprawy organizacyjne. Więc pozmieniałam tu troszkę ! ! !
Dodałam nagłówek i tłumacza więc inno krajowcy(?)  mogą to czytać. Dodałam Statystyki ( odwiedzinki ) których ma być więcej i więcej (to moje marzenie żeby mieć przynajmiej tysiąc osób) dodałam ulubione blogi (których zapewne będzie więcej) Co ja tam jeszcze dodałam...
A to coś do obserwacji itp. itd.
INFO JAK DODAĆ KOMENTARZ PONIEWAŻ NIEKTÓRZY MAJA Z TYM PROBLEM
Klikamy na Brak komentarzy jak będą to np.5 komentarzy pojawią nam się komentarze innych chyba że nie będzie jeszcze na dole piszemy treść. A niżej jest ikona dodaj komentarz jako. Wybieramy konto google jesli mamy jak nie to wybieramy anonimowy (wtedy jak pisaliśmy treść dodatkowo się podpisujemy np.http://julie-szalona.blogspot.com/ ) MYSLE ŻE ROZUMIECIE JAK NIE TO BĘDZIE ŹLE(przeniose się znowu tam)
Jeszcze taka fajna informacja : w każdej notce będę dodawała takie 2 fakty o mnie będą one naprawdę bardzo szalone zresztą zobaczycie sami ! ! ! Więc...
Tradycyjnie co w notce :

  • Serial Nana 
  •  Zdjęcia 
  • No i 2 fakty 
Na początek oczywiście serial Nana

  1. Informacje ogólne : 
  •  Jest to serial anime (jak zapewne wiecie)
  • Rok wydania : 2006 rok
  • Czas trwania odcinka : 25x 45 min
  • Odcinki: 47
  • Gatunki : Dramat, okruchy życia, Komedia, Romans 
  • Widownia: Josei co znaczy dla młodych dorosłych kobiet ( ja oglądam i mi się podoba)
  • Opis krótki : Dwie dziewczyny które dzieli praktycznie wszystko- z wyjątkiem miejsca zamieszkania (Tokio), wieku (20) imienia ( Nana) - próbują ułożyć życie w wielkim mieście 2
    2. Zdjęcia 

  •  Główny i najpopularniejszy plakat 
  • Nana i Nana
  • Nana spotyka po raz pierwszy Nane w pociągu i tu zaczyna się historia
  • Dziewczyny podkładające głos Naną 
     3. 2 fakty o mnie

  • Pierwszy fakt jestem najbardziej szaloną dziewczyną na świeci szalonszej nie znajdziecie naprawde umiem rośmieszyć każdym słowem nawet KOT LUB MÓJ  NUMER POPISOWY  NUMER GERMAN  
  • Drugi fakt nie znoszę jak ktoś pisze komentarz i udaje żę przeczytał GRYY Chyba wiecie o co kaman nie?
  • I na koniec to co wymyśliłam będąc w towarzystwie Julki (ja wymyśliłam nie ona) moja książka:
  • German Germański germanował swoją germańską żonę Germę w kraju Germania o Germańskiej godzinie patrząc na Germański zegar nie obrażając wszystkich Germanów ! ! !                                   Kto rozumie bo ja nie.! Ten wiersz oczywiście nie był obrażeniem dla Germanów 
  • Można tak zrobić z każdym krajem połamania języka (zwłaszcza przez Argentynę) 
                                               WYMYŚLAJCIE SWOJE ŻARTY ! ! !
NARAZKA ! ! ! :) ;)


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.