sobota, 16 marca 2013

Bestie z południowych krain

Siemka ! ! !
Nie napisałam tej notki ponieważ byłam u babci(nie ma tam internetu a mama pojechała do Szczecina na zakupy) Do domciu wróciłam o 20 akurat na X-Factor ! ! ! Po Factorze poszłam wziąć prysznic, i zabrałam się do pisania postu. Więc w tej notce napisze o filmie który oglądałam wczoraj o godz.22:30 do godz.00:03 RÓWNO !!! Film ten nazywał się Bestie z południowych krain.
Może go znacie, bo film ten miał premierę 12 października 2012 roku więc nie jest to żadna nowość kinowa! 

  1. Informacje ogólne 
  • Czas : trwa 1 godz 33 min.
  • Gatunek : Dramat, Fantasy 
  • Produkcja : oczywiście USA 
  • Reżyseria Benh Zeitlin 
  • Scenariusz : Lucy Alibar, Benh Zeitlin
     2. Opis Filmu :
Film rozgrywa się w krainie zalanej przez powódź o apokaliptycznych rozmiarach. Grupa ocalonych zamieszkuje skrawki suchego lądu i szykuje się do walki z bestiami, które pod wpływem kataklizmu przebudziły się z tysiącletniego snu. Główną bohaterką jest mała dziewczynka, mająca wyjątkowy kontakt ze światem natury. Swój dar przetrwania i niezwykłą mądrość przeciwstawi nadciągającemu niebezpieczeństwu.

3.I moim słowami:
Mała Hushpuppy, mieszka wraz z niegardzącym alkoholem ojcem w małej zapomnianej przez Boga wiosce. Pewnego dnia przychodzi największy i najdłuższy w historii deszcz, który niesie za sobą wielką powódź. Hushpuppy wraz z ojcem, podobnie jak większość mieszkańców osady postanawiają przetrwać kataklizm oraz kolejne nadchodzące niebezpieczeństwo. Rezolutna dziewczynka doskonale dostosowuje się do nowych okoliczności.(na koniec jej ojciec umiera)

4.Info, którego nie musicie czytać tz. dla ciekawych
Film okrzyknięty najlepszym amerykańskim debiutem ostatniej dekady i sensacją tegorocznego festiwalu w Sundance. Laureat głównej nagrody tej imprezy został najwyżej oceniony także przez krytykę i publiczność. Jeszcze przed werdyktem obraz kupiła do dystrybucji firma  Fox Searchlight odpowiedzialna za sukcesy „Slumdog. Milioner z ulicy”, „Czarnego łabędzia”, czy „Wstydu". „Bestie z południowych krain” to fascynujące wizualnie połączenie realistycznej opowieści, kina fantasy i baśni. 

5. Główna obsada :
Quvenzhané Wallis  - Hushpuppy Hushpuppy (zdjęcie z filmu )
Dwight Henry - Wink( tata dziewczynki) Wink - Dwight Henry(zdjęcie z filmu)

Lowell Landes - Walrus ( przyjaciel)
Lavy Easterly -Jean Battiste
Pamela Harper - mała Jo
Gina Montana - Panna Bathsheba
Mniej więcej
6. Zwiastuny zdjęcia itp.
Zwiastun znajdziecie tu http://www.filmweb.pl/video/trailer/nr+1+%28polski%29-28706
A tu niespodzianka WYWIAD Z DWOMA AKTORAMI (zobaczcie z jakimi )  http://www.filmweb.pl/video/wideo_wywiad/Filmweb+rozmawia+z+aktorami+%22Bestii+z+po%C5%82udniowych+krain%22-29093
ZDJĘCIA :



 MAła z turem








ZNISZCZONY PO POWODZI DOM



GŁÓWNY PLAKAT

MAŁA ROZMAWIA Z PTAKIEM\

Z TATĄ NA RYBACH

Z TATĄ
FILM JEST NAPRAWDĘ FAJNY CHOĆ DZIECI PONIŻEJ 9 ROKU ZYCIA NIE ZROZUMIEJĄ
SUPER POLECAM
I JAK ZAWSZE 2 FAKTY O MNIE
  • Myje się strasznie strasznie gorącą wodą taką na ful 
  • Nie mam talentu
NARKA




Related Articles

3 komentarze:

  1. Film wydaje się z opisu mega fajny :) Lubię takie z lekka inne spojrzenia na świat :)
    Co do twojego poprzedniego pytania to wydaje mi się, że lepiej byłoby zostać tutaj na blogspocie :) ma on o wiele więcej opcji i wgl :) Sama przedtem prowadziłam bloga na bloog.pl (wieczni.bloog.pl) i nie byłam zbytni zadowolona ograniczaniami :/ No więc to moje zdanie :) A tak przy okazji zapraszam do mnie na nowy 5 rozdział pt: "Nigdy nie pozwolę Ci upaść" :) Zapraszam serdecznie do czytania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie to nie ogladałam tego filmu ;)
    ale sw notką zachęciałaś mnie do niego , na razie nie mam czasu na oglądanie ale zrb to w najbliższym czasie ;)) więc dzieki za info ;) notka super ;P

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nn ;))

    wzielonejtrawie.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.