piątek, 6 czerwca 2014

Kelley Armstrong

Hejjj !
Jak pewnie zauważyliście zmieniłam nagłówek na : Because so I am really co znaczy Bo taka jestem naprawdę. Na tym blogu nikogo nie udaję. Jestem po prostu sobą i piszę co myślę <3 
Tak jak obiecałam dziś przedstawię Wam książki Kelley Armstrong.
Seria składa się z trzech tomów : Wezwanie, Przebudzenie i Odwet.
Skończyłam już Wezwanie i zaczęłam czytać Przebudzenie <3
Bardzo podoba mi się ta książka, fabuła...
Jeden błąd nie ma ani 1 wątku miłosnego :/
Opisik z tyłu książki :
Chloe Saunders prowadzi z pozoru życie normalnej nastolatki...
Do czasu. Bo od teraz widzi duchy. Chloe zabierają do ośrodka terapeutycznego. Musi nauczyć  się tam żyć i normalnie funkcjonować.
Ale co naprawdę kryje mroczna strona Lyle House ?
Jakie tajemnice ukrywają opiekunki ?
Kim tak naprawde jest Simson i Derek ?

Tak więc książka dla mnie jest bardzo ciekawa, ponieważ ja uwielbiam tematy fantasty, duchy, wampiry itd. <3
Najciekawsza jest końcówka tak więc  jak już czytacie to dotrwajcie do końca :D
POLECAM ;)

              










Taka krótka notka dziś bo upał 26 stopniowy. Idę opalać nóżki
Bay Bay   <3  

Related Articles

1 komentarz:

  1. Tytuł bloga bardzo mi się podoba :)
    Dobrze, że jesteś sobą :)
    O tych książkach nie słyszałam, ale z tego co piszesz są ciekawe ^^
    Może się skuszę xD
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis :]

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.