czwartek, 12 czerwca 2014

Ja i Youtube

Hejjjjoooo 
Aktywność strasznie zmalała :( 
Co u mnie ciekawego ??
Hmmm dostałam 33 punkty ze sprawdzianu klas szóstych :D
Średnią mam 4,8 <3
Cały wczorajszy dzień przesiedziałam z siostrą w basenie, bo u nas były 30 stopniowe upały. Niestety pogoda się popsuła i jest zimno ;( 
W niedziele jedziemy do Szczecina na zakupy Wiiii ^^ 
Mam zamiar kupić sukienkę na dyskotekę ale też na apele do tego będzie mi potrzebne Tally Wejl <3
Chciałabym też kupić Disney Infinity ( huehuehue tak wiem -_-) 
I do kina na Czarownica <3
Tag więc w niedziele(lub w poniedziałek ) opisik ;)
Ja i Youtube:
Moimi ulubionymi gatunkami filmików na Youtube są gameplay, let's playe i fristlooki. To kilka moich ulubionych youtuberów właśnie tego gatunkui linki do ich kanałów: 
- Thetraq Kanał
- Niezapominajka Kanał
- Yoji720 Kanał
- MaryKatyanPLAY Kanał
I wiele więcej ale nie będę wymieniać :D
Lubię również oglądać vlogi itd.
A oto moja ulubiona 10 :

10 - Niekryty Krytyk
9 - VlogMateusz
8 - Olsikvlog 
7 - 5 sposobów na
6 - Cięty Vlog 
5 - Marco Kubiś
4 - Adbuster
3 - Martin Stankiewicz 
2 - Wobecobiektywu 
1- Banshee

Często również oglądam Simspolska <3
Ja na dziś kończę PAPAPAPAPA

Related Articles

3 komentarze:

  1. 4,8 to świetna średnia :) ja mam 4,44 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam martina :) ma swietnie zrobione i smieszne filmiki

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się u Ciebie pozmianiało ;)
    przepraszam za nieobecność, mam sporo do nadrobienia :))

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.