piątek, 20 czerwca 2014

Czarownica

Hejjj ! 
Miał być post w poniedziałek dzisiaj jest czwartek ale lepiej późno niż wcale ;)
Tag więc relacja z niedzielnych zakupów.Udało mi się kupić sukienkę. Zwykła czarna sukienka.
House - 40 zł Oto ona wygląda trochę inaczej na żywo ale cóż :
Miałam kupić Disney Infinity ale jak zobaczyłam cenę 250 zł a figurki 100 zł to kupiłam inną gry.
Jest to Skylanders <3 Może kiedyś Wam pokaże :D
Euro AGD - 60 zł
A tak. wgl to pobrałam sobie z torrentów GTA V i naprawdę warto. Zajebista gra :)
Kupiłam jeszcze sobie sandałki w Croppie 39,90 zł 
I zakupiony został również strój kąpielowy jedno częściowy - czarno-rózowy <3
I to były moje zakupki :*
Zrobiłam dziś formatowanie mojego komputerka, żeby na obozik szybko działał. Bez wirusów itd. 
Jest taki porządek teraz...

I oczywiście idziemy do tematu czyli kino i film Czarownica.
Film bardzo polecam nawet dla starszych widzów.
Co jak co ale gra aktorska Angeliny Jolie przebije wszystko :*
Fabuła jest bardzo ciekawa... ale nie będę Wam zdradzać wszystkiego -_-
Nie rozpisuję się dziś, bo mam dziś lenia ale napiszę Wam NAPRAWDĘ WARTO POJECHAĆ NA TEN FILM <3 
I macie jeszcze zdjęcia :
Diabolina
Aurora
Diabolina rzuca czar 
Diabolina i Diablo 
I to tyle 
Ja idę spać Papapapapa :* 





Related Articles

4 komentarze:

  1. śliczna sukienka, moja siostra kupiła sobie ostatnio podobną ;)
    za buty w takim sklepie wcale dużoo nie dałaś ;)
    a o filmie słyszałam, i chciałabym iść na niego do kina :))
    miłego weeka ;*
    ps. kocham zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro polecasz to może obejrzę :)

    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka.
    Blog super.
    Będę wpadać tutaj czasami
    Zapraszam na simsy-we-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 53 yr old Associate Professor Luce Whitten, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Claire Dolan and Jogging. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a Neon. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.