czwartek, 29 maja 2014

Przyjaciele

Hello to znowu ja !!
Wczoraj wróciłam z 4 dniowej wycieczki do Torunia było to cudowne przeżycie i z chęcią cofnęłam bym się w czasie. Jak będziecie chcieli to napiszcie w komku i będziecie miec opis w następnej notce.
Dziś mama dla Was niespodziankę. Przedstawie Wam najważniejsze dla mnie osoby.
Moją najlepszą przyjaciółką jest Jula.
Razem przeżyliśmy mnóstwo śmiesznych chwil i możemy 24h o nich wspominać <3 Jest chaotyczna i nieprzewidywalna. Nie potrafi obejść się bez przynajmniej jednej piosenki w ciągu dnia. Pięknie śpiewa. Bardzo ją kocham i zawsze mogę na nią liczyć  za to jej dziękuję !! :*

Moją przyjaciółką jest Gabi ( klasa)
Gabi jest najbardziej zboczoną osobą świata !
Ciągle je i je, wyrzera zawsze nam całą lodówkę ( mimo tego jest chuda )
Ona też śpiewa.  Zdecydowanie za głośno się śmieje -_-
Bardzo często mnie strasznie denerwuje ale i tak ją kocham.


Angela tez jest przyjaciółką ( siostra Gabi, rok starsza)
Jest bardzo śmieszna i uwielbia fotografować <3
Bardzo fajnie jeździ się z nią na rolkach.
Kocham ją :*

Justyna <3
Kiedyś już pisałam o Juści.
Poznałysmy sie na obozie konnym.
Jest bardzo ładna :*
Poczytajcie o niej kilka notek w dół

Łukasz - chłopak Juli, mój przyjaciel. Może nie jest pierwszej urodym ale ma zajebisty charakter.  Choć za często marudzi -_-
Oddał mi na wyfieczce na zawsze jego już moją ulubioną czapkę NY, którą całybczas nosilam i nosze. Lubie go <3

Miłosz - nie przyjaźnie się zz Miłoszem choć ma on duże znaczenie w moim życiu. Lubie go ale najbardziej lubię się z nim drażnić ( przezywamy się itp. )
Zmienia dziewczyny jak skarpetki ( o ile wogle zmienia skarpetki huehuehue )
Jest naj. przyjacielem Łukasza. Hmmm jest głupi ale jednak gdzieś tam go lubię.


Solak -  Uhhu  w Solaku byłam zakochana od 4 do rozpoczęcia 6 klasy. Teraz już mi przeszło -_-
Mimo to Solak jest extra słodki ☆i bardzo bardzo śmieszny
Klasowy down. Można się z niego pośmiać :D


Patrycja - Pati Pati Pati milutka grzeczniutka Pati
Jest megga fajna. Można z nią pogadać jak człowiek z człowiekiem
Patrycja jest mądra. Średnia 5,3 zawsze jeździ na każdy konkurs ( dodatkowo na zawody sportowe też ) Achh uwielbiam ją.  Jest taka crazy !! Huehuehue


Laura - Laura spokojna fajna dziewczyna. Jest o rok mlodsza
Od niedawna nosi aparat na zębach i tak śmieszne gada.
Niestety przez to nie przez 3 lata nie może śpiewać.  A ma wielki talent


Struś - Rozbraja słodkością. Jest niziutki.
Jest zboczony. Mega śmiesznie gada - takim cieniutkim głosikiem i mówi straszne szybko.
A jak się śmieje to wogle...
Tak slodko się denerwuje <3



Piździ - Dawniej Paździ ale ktoś s przejezyczył. Ten to już wogle rozbraja słodkością ^^  Jak się uśmiecha trudno jest się nie uśmiechnąć. Naprawdę jego uśmiech powala. Cały świat się smieje jak on sie smieje <3
Bosko gra na gitarze i nigdy się z nią nie rozstaje :D



I to by było na tyle jeszcze macie tu zdjęcie aby nie było tak nudno :p
Dodatkowo wraz z Julą zakładamy vloga i niedługo 1 filmik. Będzie spamik i linki <3
A tag wogóle to zapraszam do Juli ---> Do:Juli
Mam już przygotowany kolejny post na niedziele o pewnej książce...
Napiszcie jeszcze czy chcecie post z wycieczką ^^
To papapapapa,
H






Related Articles

2 komentarze:

  1. Idealnie wszystko opisałaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, kochana! Ciekawe kto jest bardziej CRAZy ja czy ty? :) Spodobał mi się ten post. Chyba na moim blogu też taki zrobię! Ciekawe wtedy jak cb opiszę Geniuuuszu ♥ Heh ... Mój blog: http://planeta-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LICZBA ODWIEDZEŃ POWIĘKSZAJMY JĄ

Powered By Blogger
Zródło mój mózg i obrazy ja i google grafika. Obsługiwane przez usługę Blogger.